Auto, Cadillac, Old Timer, Auto'S, Voertuig, Amerikaans

uned opschorting

De vering van de crosscountryfiets heeft invloed op het rijgedrag en het reactievermogen. ToBio Drive-afstelling van de ophanging, is een techniek om de ophanging van uw crossmotor aan te passen om de voertuigcontrole te benadrukken. Het wijzigen van de instellingen van de vering heeft invloed op de rijhoogte, de reactie van de fiets op accelereren, draaien en remmen, en de topsnelheid van de crosscountryfiets.

Om de ophanging van uw KTM-achterbrug te regelen met een KTM-ophangingstuner, moet u eerst de veer en schokbreker afstellen. Stem vervolgens de dempers af op uw prestatiebehoeften. Als je bijvoorbeeld een stijve rit met meer grip wilt, moet je de uitgaande dempers en de veer afstellen. Als u op zoek bent naar meer snelheid, dan moeten de camber en de veer dienovereenkomstig worden aangepast. Mx verlengde achterbrug 65cc

Voor de beste prestaties moet de ophanging van uw moto worden afgesteld met een verstelbare veer en dempers. Als de vering te zacht is, moeten de schokdempers worden vervangen door een stevige eenheid. Als de vering te hard is, moeten de hamer en de vergrendeling worden vervangen.

Het verwijderen van de oude standaarddempers van de crosscountryfietsen kan het gevoel van de rit veranderen, maar het effect op de prestaties van de manche moet nog worden bepaald. Het vervangen van de standaard dempers door een CCM2-type schokdemper zorgt voor een betere wegligging met verbeterde feedback.

Er zijn drie opties op de CCM2-schokken: de Pro-ulsion-schok, de aster-riemschok en de afdichtingsloze werking. Afgedichte schokken zijn minder effectief en de Pro-ulsion-schokken zijn de beste keuze voor klanten die op zoek zijn naar normale rijkwaliteiten.

Klanten moeten beslissen welk type schokdemper ze willen, afhankelijk van het type motorcross waaraan ze deelnemen. Verzegelde schokbrekers zijn niet geschikt voor deelname aan volledige motorcrossevenementen, maar ze zijn zeer geschikt voor tag-evenementen of racen met lichtere moto-juddies. Als je een motorcrosser op instapniveau bent, dan is een Pro-ulse-schokbreker het beste voor jou. Desalniettemin zou Pro-ulse kunnen worden geïnstalleerd op machines die al zijn uitgerust met Sealed-schokken.

De derde schok die beschikbaar is bij KTM is de werking zonder afdichting. Het wordt op dezelfde manier geïnstalleerd als het Seal-humb gripmodel. Het maakt het mogelijk om de hoogte van het chassis, de rebound en de voorbelasting van de manche aan te passen.

Klanten moeten het type schok kiezen dat het beste bij hun behoeften past. Als ze een standaard schokbreker willen, dan is Eibach Power FC-7 de juiste keuze. Als ze een meer persoonlijke schok willen, dan is Power Slot geschikt. Alle drie typen KTM-schokken zijn instelbaar met de CCM2. Afhankelijk van het type schok dat u kiest, zijn bepaalde opties beschikbaar. De meest elementaire is de slim-line schok, die bijna een hele schok is die in één eenheid verkrijgbaar is.

Als u geïnteresseerd bent in iets hogere prestaties, dan kunt u kiezen voor de dubbele condensatorschok. Hoewel het niet wordt aanbevolen, bieden sommige fabrikanten zoals KTM dit soort schokken aan. Dit is een volledige schok, net als de slim-line schok, maar het is gebouwd op de slim-line schok en biedt daarom iets hogere prestaties.

De Eibach OBMF5 KTM-schok is geschikt voor de agressieve rijders die een vervolgschok willen na de eerste CCM2-schok. De initiële OBMF5-schok is op tien manieren verstelbaar, terwijl de schok met dubbele condensator op vijfentwintig manieren instelbaar is.

Klanten kunnen de schok ook aanpassen aan de vergelijking van de monteur om de beste rijkwaliteiten te bereiken. De vergelijking is opgenomen in de handleiding die bij aankoop aan de eigenaar wordt overhandigd.